De zomer zit nog hoog in onze bol maar stiekem komt de december maand alweer steeds dichtbij. Als de Eindejaarspakketten voor 2016 al niet zijn besteld, dan is wel de periode waarin organisaties beginnen zich te oriënteren.
Wij zijn kerstpakkettenkiezer. We zijn een onafhankelijk platform waar vraag en aanbod van de meest toonaangevende leveranciers bij elkaar komt. Wij staan in dienst van de juiste keuze. Uit ervaring weten we dat deze keuze kan worden gebaseerd op een vijftal zaken:
1. Vraag u zelf af wie de doelgroep is.
Net zoals bij het geven van een verjaardagscadeau is inlevingsvermogen van groot belang voor het succes van een eindejaarsgeschenk. Vragen die een rol spelen zijn. Wat is de gemiddelde leeftijd? Hoe is de verhouding man/vrouw? Wat is het opleidingsniveau? Houden de werknemers van kwaliteit of van kwantiteit? Bij kerstpakketttenkiezer is het mogelijk om de bestelling in twee te delen. Dit zou bijvoorbeeld kunnen resulteren in een mannenkerstpakket en vrouwenkerstpakket.
2. Vraag u zelf af wat uw bedrijf wil uitstralen.
Uit ervaring weten we dat een kerstpakket met betekenis waarde toe voegt. Werknemers voelen zich meer gewaardeerd als het pakket een persoonlijke boodschap bevat. Deze boodschap kan worden verzonnen op bedrijfs- afdelings- en/of werknemersniveau. Bij kerstpakkettenkiezer zijn we flexibel.
3. Vraag u zelf af bij welke aanbieder je waar voor je geld krijgt.
Er zijn veel aanbieders in kerstpakketten. Van pappa en mamma winkel tot horecagroothandel. Alle partijen verschillen in aanpak. De een is persoonlijk en de ander vooral betrouwbaar. Bij kerstpakkettenkiezer maken we gebruik van meerdere partijen. Als u een volumepakket wil met veel food kunnen we hiervoor een specifieke leverancier inschakelen. Als u veel personalisatie wil schakelen we met een hierin gespecialiseerde speler.
4. Vraag u zelf af of duurzaamheid van belang is.
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker. Producten die zijn gefabriceerd met de toekomst in het achterhoofd. Ook wij vinden dit zeer belangrijk. Het is immers kerst. Dit gaat de hele wereld aan, ook daar waar de fabrieken staan. Bij kerstpakkettenkiezer schakelen we alleen met leveranciers die aan onze strenge voorwaarden voldoen.
5. Vraag u zelf af wat de trends van 2016 zijn.
Wat is op dit moment hot en happening? In het volgende blog artikel gaan we hier dieper op in. Trendwatcher Stijn van Arendonk heeft in samenwerking met kerstpakkettenkiezer onderzoek gedaan naar de trends in kerstpakkettenland.
Heel veel succes met kiezen! We heten u overigens van harte welkom op ons platform. Neem gerust contact met ons op voor een persoonlijk voorstel.