Menu
Nieuws

Herkenbaarheid de sleutel tot succes!

Communicatie zowel intern alsook extern zijn heel erg belangrijk. Hoe breng ik welke boodschap het beste over en hoe zorg ik er voor dat deze ook onthouden wordt? Herhaling en herkenbaarheid zijn hierin twee belangrijke kernwoorden.

Vaak blijft een boodschap na één keer communiceren nog niet hangen bij de ontvanger, maar wanneer de ontvanger hier meerdere keren mee in aanraking is gekomen en ook nog op verschillende manieren is de kans groot dat de het een blijvende boodschap is.

Herkenbaarheid van uw organisatie
Om er voor te zorgen dat uw organisatie top of mind blijft bij de voor u zo belangrijke doelgroep. Is het ook belangrijk om uw naam en logo duidelijk te communiceren op bijvoorbeeld: briefpapier, e-mails, brochures en andere communicatiemiddelen.

Mogelijkheden voor het bedrukken van bedrijfsmaterialen
Er zijn natuurlijk tal van mogelijkheden om bedrijfsmaterialen te bedrukken maar de beste kwaliteit en uitstraling ontstaat toch vaak wanneer u drukwerk uitbesteed. Bijvoorbeeld het drukken van briefpapier en enveloppen lijkt wellicht eenvoudig, maar we zien maar al te vaak dat de kleur net niet overeenkomt met het daadwerkelijke logo of dat inkt niet goed blijft zitten waardoor u net de plak misslaat.

Dus kies voor kwaliteit en herkenbaarheid!

(Bezocht 269 keer, 1 bezoeken vandaag)